«سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح دبستان خیرساز در ناحیه تبادکان مشهد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال گرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته

  • کد خبر: ۱۷۹۳۳۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به تشریح جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور از ظهر امروز آغاز شده و تا روز شنبه ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده چالوس نیز گفت: در این محور تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود. در این محور همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اضافه کرد: در محور هراز نیز پیش‌بینی شده تا از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیک، این محور از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه شود. همچنین تردد کلیه تریلر‌ها از این محور کماکان ممنوع است و در مورد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز این ممنوعیت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه وجود دارد.

شیرانی همچنین تاکید کرد که اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که به منظور اتخاذ تدابیر مناسب، انتخاب مسیری مناسب و کوتاه‌شدن زمان سفر، پیش از آغاز مسافرت با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->